0
kom langs in één van onze woonwinkels!
Menu ×
  • Bezorging voor 29,95

Dressoir Amsterdam

335

Productomschrijving

Dit mooie industriële dressoir zal een echte blikvanger zijn in jouw woning. Dressoir Amsterdam is stoer en toch ook chic. Het dressoir heeft twee deuren en daarnaast drie diepe lades. Door de zwarte grepen krijgt dit dressoir iets ‘extra’s’. Alle lades zijn voorzien van een soft close systeem. Hierdoor sluiten ze zachtjes, waardoor er minder snel slijtagesporen ontstaan en het dressoir langer mee zal gaan. Ook handig wanneer je kinderen hebt, die dus niet meer met de deurtjes kunnen smijten. Het bovenblad van dit dressoir is zeer geschikt om een mooie lamp, vaas of andere accessoires op te zetten, om zo jouw woning leuk en persoonlijk aan te kleden. Het dressoir is ook beschikbaar in de combinatie met de complete woonkamer, met salontafel, tv-meubel en eettafel.

Specificaties

Fysieke kenmerken
Diepte
: 41 cm
Hoogte
: 83 cm
Breedte
: 186 cm
In Showroom
: Ja, in Tilburg, Amsterdam en Den Haag

Bezorgservice

Naast de mogelijkheid om jouw meubels gratis op te halen in onze showrooms in Amsterdam, Den Haag en Tilburg, kun je jouw meubels ook thuis laten bezorgen. Voor een vergoeding van 29,95 bezorgen wij alle meubels die je hebt besteld in één keer. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een mogelijke bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Je krijgt een track-en-trace code of wordt een halfuur van tevoren gebeld, zodat je niet de hele dag vrij hoeft te houden. Als je de meubels door WOONENZO laat bezorgen, kun je een deel aanbetalen en het restantbedrag bij de bezorgers zowel pinnen als contant betalen. 

LET OP! Wij bezorgen door heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden. Helaas bezorgen wij niet buiten Nederland.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren.

Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.