0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Veelgestelde vragen

Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Het kan soms enkele minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in de spammap van je e-mailaccount terecht is gekomen.
Heb je een account, dan kun je je orderbevestiging ook terugvinden in ‘Mijn Account’. Kun je de bevestiging nog niet vinden, neem ook dan contact op met de klantenservice.

 

Kan ik ook telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?

Dit is mogelijk, wij adviseren wel altijd om eerst een account aan te maken voordat je contact met ons opneemt. Je kunt ons bellen of eventueel mailen om jouw bestelling te plaatsen. Je krijgt via de mail een orderbevestiging.

 

Kan ik alle meubels ook in de winkel bezichtigen?

We hebben een groot deel van onze meubels in onze woonwinkels staan, maar helaas niet allemaal. Hoewel iedere winkel er veel aan doet om zoveel mogelijk producten uit de webshop ook in de showroom neer te zetten, past dat helaas niet in iedere winkel. Indien je een specifiek artikel wilt bekijken adviseren wij om eerst contact op te nemen met onze klantenservice 088 188 1818 om teleurstellingen te voorkomen.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Indien wij de producten op voorraad hebben, streven wij ernaar om de bestelling binnen 10 dagen te leveren. Mochten wij de producten niet op voorraad hebben, dan is er een levertijd aan gebonden. De levertijd varieert van 2 tot 12 weken. In de genoemde levertijd ontvangen wij de bestelling van de leverancier. Wij nemen contact op om een afspraak te maken, zodra jouw bestelde artikelen binnen zijn gekomen in ons magazijn. 

 

Kan ik de meubels laten bezorgen?

Het is zeker mogelijk om je bestelling thuis te laten bezorgen. Onze bezorgservice is zelfs gratis. Indien je meerdere producten hebt besteld en een gedeelte daarvan niet op voorraad is, dan kun je eventueel ook kiezen voor een "Deellevering". Houd er wel rekening mee dat er bij deellevering éénmaal €60 rekening worden gebracht. Ben je niet thuis? Dan wordt er een nieuwe bezorgafspraak met je gemaakt. Je betaalt dan ook voor een tweede levering. 

 

Moet ik thuisblijven voor de bezorging van mijn bestelling?

Ja. Wij maken de afspraak in samenspraak met jou en nemen daarvoor telefonisch contact met jou op. Bezorging vindt doorgaans plaats doordeweeks tussen 9:00 – 18:00 uur. Je wordt een halfuur van tevoren gebeld. Wij kunnen helaas geen tijden of tijdsvakken garanderen. Dit in verband met logistieke planningen. Ben je niet thuis? Dan maak je een nieuwe afspraak. Je betaalt dan ook voor een tweede levering. Voor meer informatie, kijk bij onze bezorgservice.

 

Kan ik de meubels laten monteren?

Nee, wij bieden geen montageservice. Bijna al onze meubels bestaan uit bouwpakketten met handleiding. 

 

Er zit een beschadiging op mijn meubel, wat moet ik doen?

Wij doen onze uiterste best om alles zorgvuldig te leveren, maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat jouw nieuwe aankoop beschadigd blijkt te zijn, of dat je achteraf onderdelen blijkt te missen. Mocht er toch beschadiging op zitten, mail dan naar: klantenservice@woonenzo.nl. Wij verzoeken jou het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.


In geval van schade of ontbrekende onderdelen dient er een e-mail gestuurd te worden, met daarin de ordergegevens, foto’s en onderdeelnummers. Heb je schade ontdekt, dan willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor jou oplossen. Indien wij het onderdeel op voorraad hebben, wordt dit zo spoedig mogelijk bij jou geleverd. Het kan ook voorkomen dat het onderdeel besteld moet worden, dan moet je rekening houden met de levertijd van het onderdeel. 

 

Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via klantenservice@woonenzo.nl of telefonisch met 088 188 18 18. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.