0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Gratis verzending!

Veelgestelde vragen en antwoorden

Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Het kan soms enkele minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in de spammap van je e-mailaccount terecht is gekomen.
Heb je een account, dan kun je je orderbevestiging ook terugvinden in ‘Mijn Account’. Kun je de bevestiging nog niet vinden, neem ook dan contact op met de klantenservice.
 

Kan ik ook telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?

Dit is mogelijk, wij adviseren wel altijd om eerst een account aan te maken voordat je contact met ons opneemt. Je kunt ons bellen of eventueel mailen om jouw bestelling te plaatsen. Je krijgt via de mail een orderbevestiging.

 

Kan ik alle meubels ook in de winkel bezichtigen?

We hebben een groot deel van onze meubels in onze woonwinkels staan, maar helaas niet allemaal. Hoewel iedere winkel er veel aan doet om zoveel mogelijk producten uit de webshop ook in de showroom neer te zetten, past dat helaas niet in iedere winkel. Indien je een specifiek artikel wilt bekijken adviseren wij om eerst contact op te nemen met onze klantenservice 088 188 1818 om teleurstellingen te voorkomen.
 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Indien wij de producten op voorraad hebben, streven wij ernaar om de bestelling binnen 10 dagen te leveren. Mochten wij de producten niet op voorraad hebben, dan is er een levertijd aan gebonden. De levertijd varieert van 2 tot 12 weken. In de genoemde levertijd ontvangen wij de bestelling van de leverancier. Wij nemen contact op om een afspraak te maken, zodra jouw bestelde artikelen binnen zijn gekomen in ons magazijn. 

 

Kan ik de meubels laten bezorgen?

Het is zeker mogelijk om je bestelling thuis te laten bezorgen. Onze bezorgservice is zelfs gratis. Indien je meerdere producten hebt besteld en een gedeelte daarvan niet op voorraad is, dan kun je eventueel ook kiezen voor een "Deellevering". Houd er wel rekening mee dat er bij deellevering éénmaal €60 rekening worden gebracht. Ben je niet thuis? Dan wordt er een nieuwe bezorgafspraak met je gemaakt. Je betaalt dan ook voor een tweede levering. 

 

Moet ik thuisblijven voor de bezorging van mijn bestelling?

Ja. Wij maken de afspraak in samenspraak met jou en nemen daarvoor telefonisch contact met jou op. Bezorging vindt doorgaans plaats doordeweeks tussen 9:00 – 18:00 uur. Je wordt een halfuur van tevoren gebeld. Wij kunnen helaas geen tijden of tijdsvakken garanderen. Dit in verband met logistieke planningen. Ben je niet thuis? Dan maak je een nieuwe afspraak. Je betaalt dan ook voor een tweede levering. Voor meer informatie, kijk bij onze bezorgservice.

 

Kan ik de meubels laten monteren?

Nee, wij bieden geen montageservice. Bijna al onze meubels bestaan uit bouwpakketten met handleiding. 

 

Er zit een beschadiging op mijn meubel, wat moet ik doen?

Wij doen onze uiterste best om alles zorgvuldig te leveren, maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat jouw nieuwe aankoop beschadigd blijkt te zijn, of dat je achteraf onderdelen blijkt te missen. Mocht er toch beschadiging op zitten, mail dan naar: klantenservice@woonenzo.nl


Gekochte meubelen moeten binnen 14 kalenderdagen geinspecteerd worden op schade, of ontbrekende onderdelen. Houd er rekening mee dat dit vóór de montage moet gebeuren, na de montage kan er geen aanspraak gemaakt worden op de garantie. In geval van schade of ontbrekende onderdelen dient er een e-mail gestuurd te worden, met daarin de ordergegevens, foto’s en onderdeelnummers. Heb je schade ontdekt, dan willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor jou oplossen. Indien wij het onderdeel op voorraad hebben, wordt dit zo spoedig mogelijk bij jou geleverd. Het kan ook voorkomen dat het onderdeel besteld moet worden, dan moet je rekening houden met de levertijd van het onderdeel. 
 

Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?

Klachten zijn erg vervelend. We willen deze natuurlijk zo spoedig mogelijk verhelpen en zorgen voor een goede oplossing wanneer je niet tevreden bent over een product of de service. Mocht je een te lange levertijd hebben, vertoont jouw meubel onderling kleurverschil, past jouw bank niet naar boven en moet deze getakeld worden met een lift, of heb je beschadigde meubels of meubels met missende onderdelen ontvangen? Schroom dan niet en neem direct contact op met onze klantenservice. Wij staan jou graag te woord!