0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Dressoir Miro

Niet meer leverbaar!

Helaas is dit product met pensioen. Gelukkig staan er nog genoeg andere producten te trappelen om opgenomen te worden in jouw huis!

Alternatieven
Alternatieve producten voor de Dressoir Miro vind je hieronder.
Productomschrijving
Het prachtige dressoir Miro heeft een bijzondere look, maar geeft door de uitvoering vooral een warme uitstraling aan jouw zithoek. Dit item is heel geschikt voor het opbergen van spullen en daarmee extra opbergruimte creëren. Daarnaast kun je het bovenblad leuk decoreren en er zo een eyecatcher van maken. Het dressoir Miro is los te verkrijjgen, maar ook aan te schaffen als onderdeel van de complete woonkamer Miro.
Specificaties
Materiaal
Kleurcode Zwart_1110
Fysieke kenmerken
Breedte 220 cm
Hoogte 100 cm
Diepte 55 cm
Wat klanten van ons vinden
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven en Sittard-Geleen zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Wij doen standaard aan stoeplevering. Dat betekent dat wij op de stoep van een (portiek)woning of appartementencomplex leveren. Voor een meerprijs van 60 euro kun je jouw meubels over de drempel van jouw voordeur laten plaatsen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier tot een halfuur van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.