1
Kom langs in één van onze woonwinkels!
Menu ×
  • Bezorging voor 29,95
  • Snelle levering
  • Fysieke winkels

Hocker Faro

225

Productomschrijving

Hocker Faro is net als Hocker Eilat voorzien van een glazen bovenblad. Het handige hieraan is dat de hocker naast voetenbankje, dan ook kan dienen als salontafel. Het bovenblad maak thet namelijk mogelijk glazen of spullen op de hocker te zetten, zonder dat dit eraf valt. Zo heeft deze hocker een dubbele functie en kun je zelf kiezen waarvoor je deze gebruikt. Het glazen blad kan niet van de poef afgeschoven worden. Hocker Faro is verkrijgbaar in veel verschillende soorten materialen. Zo kun je er een velvet hocker, een lederlook hocker of een stoffen hocker van maken. Dat hangt af van de rest van jouw interieur. Het mooiste is natuurlijk wanneer alles in één materiaal of vergelijkend materiaal is uitgevoerd in jouw woonkamer. Dit straalt namelijk rust uit. Kijk voor een leuke hoekbank om deze hocker bij te zettenhier.

Specificaties

Fysieke kenmerken
Hoogte
: 37 cm
Lengte
: 80 cm
Gewicht
: 45 kg
Breedte
: 40 cm

Bezorgservice

Naast de mogelijkheid om jouw meubels gratis op te halen in onze showrooms in Amsterdam, Den Haag en Tilburg, kun je jouw meubels ook thuis laten bezorgen. Voor een vergoeding van 29,95 bezorgen wij alle meubels die je hebt besteld in één keer. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een mogelijke bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met zaterdag, tussen 10.00 uur en 17.00 uur. Je wordt een halfuur van tevoren gebeld, zodat je niet de hele dag vrij hoeft te houden. Als je de meubels door WOONENZO laat bezorgen, kun je een deel aanbetalen en het restantbedrag bij de bezorgers zowel pinnen als contant betalen. 

LET OP! Wij bezorgen door heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden. Helaas bezorgen wij niet buiten Nederland.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren.

Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.