7 woonwinkels in Nederland! Zoek jouw winkel
0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Hocker Barello

199,-
In het echt bekijken? Bel en vraag of hij in de winkel staat.
Productomschrijving
Een hocker of een poef is een ideaal item om bij jouw zithoek te betrekken. Je kunt er namelijk je voeten op laten rusten. Maar je kunt er ook je hapjes en drankjes op zetten, zodat je niet meer naar jouw salontafel hoeft te reiken. En je kunt er ook nog eens op zitten als je meer zitplekken nodig hebt. De subtiele hocker Barello zorgt ervoor dat jouw woonkamer lekker knus en huiselijk oogt! Door de uitvoering in zachte stof, is het zitcomfort ook nog eens hoog bij deze hocker. Bekijk ook eens onze collectie banken, om mooi te combineren met deze hocker.
Wat klanten van ons vinden
Anderen bekeken ook
Anderen bekeken naast Hocker Barello ook:
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Sittard-Geleen en Utrecht zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Wij doen standaard aan stoeplevering. Dat betekent dat wij op de stoep van een (portiek)woning of appartementencomplex leveren. Voor een meerprijs van 60 euro kun je jouw meubels over de drempel van jouw voordeur laten plaatsen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier tot een halfuur van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.