0
kom langs in één van onze woonwinkels!
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Bezorging voor 29,95

Eetkamerstoel Lino

99
  • Lederlook - Zwart E250/901

Productomschrijving

Eetkamerstoel Lino is heel modern, bijzonder en uniek. Deze speelse, grappige stoelen met een gebogen chromen poot staan heel leuk bij een eettafel. Zulke eetkamerstoelen zie je bijna nergens! De gebogen poot staat met het open stuk naar voren, waardoor deze stoel nóg een unieker tintje krijgt. Eetkamerstoel Lino is leverbaar in de kleuren lederlook zwart, lederlook wit, lederlook grijs en lederlook cappuccino. Ga voor de cappuccino-kleur voor een net wat chiquer effect, of voor zwart, grjis en wit als je van ultra modern houdt. Kijk ook bij ons uitgebreide assortiment eettafels, om jouw eethoek helemaal compleet te maken.

Specificaties

Fysieke kenmerken
Diepte
: 50 cm
Breedte
: 45 cm
Hoogte
: 107 cm
In Showroom
: Ja, in Amsterdam en Den Haag

Alternatieven

Alternatieve producten voor de Eetkamerstoel Lino vind je hieronder.

Bezorgservice

Naast de mogelijkheid om jouw meubels gratis op te halen in onze showrooms in Amsterdam, Den Haag en Tilburg, kun je jouw meubels ook thuis laten bezorgen. Voor een vergoeding van 29,95 bezorgen wij alle meubels die je hebt besteld in één keer. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een mogelijke bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Je krijgt een track-en-trace code of wordt een halfuur van tevoren gebeld, zodat je niet de hele dag vrij hoeft te houden. Als je de meubels door WOONENZO laat bezorgen, kun je een deel aanbetalen en het restantbedrag bij de bezorgers zowel pinnen als contant betalen. 

LET OP! Wij bezorgen door heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden. Helaas bezorgen wij niet buiten Nederland.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren.

Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.