0
kom langs in één van onze woonwinkels!
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Bezorging voor 29,95

Eetkamerbank Nana met rugleuning

285
  • Stof HL - HL_Grijs_Stof

Productomschrijving

Deze stoere eetkamerbank met rugleuning zal een echte blikvanger zijn in jouw keuken of eetkamer. Een eetkamerbank geeft een speels tintje aan jouw interieur. En zeker een eetkamerbank met een open karakter. Door de ruimte die tussen de rugleuning en de zitting vrij is gemaakt, is dit een uniek exemplaar. De zitting is comfortabel en door de rugleuning kun je prima achterover leunen en wordt je rug ondersteund tijdens het eten. Eetkamerbank Nana kan uitgevoerd worden in stof en in de kleur grijs. Liever toch een eetkamerbank zonder rugleuning, of stoelen van dezelfde serie? Kijk dan bij eetkamerstoel Nana.

Specificaties

Fysieke kenmerken
Hoogte
: 93 cm
In Showroom
: Ja, in Den Haag
Breedte
: 140 cm
Zithoogte
: 46 cm
Diepte
: 50 cm
Zitdiepte
: 50 cm

Uit dezelfde serie

Hieronder vind je producten die uit dezelfde serie zijn als de Eetkamerbank Nana met rugleuning.

Alternatieven

Alternatieve producten voor de Eetkamerbank Nana met rugleuning vind je hieronder.

Bezorgservice

Naast de mogelijkheid om jouw meubels gratis op te halen in onze showrooms in Amsterdam, Den Haag en Tilburg, kun je jouw meubels ook thuis laten bezorgen. Voor een vergoeding van 29,95 bezorgen wij alle meubels die je hebt besteld in één keer. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een mogelijke bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Je krijgt een track-en-trace code of wordt een halfuur van tevoren gebeld, zodat je niet de hele dag vrij hoeft te houden. Als je de meubels door WOONENZO laat bezorgen, kun je een deel aanbetalen en het restantbedrag bij de bezorgers zowel pinnen als contant betalen. 

LET OP! Wij bezorgen door heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden. Helaas bezorgen wij niet buiten Nederland.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren.

Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.