0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Schilderij auto set van 3

Adviesprijs 79,95 69 14%
Productomschrijving
Dit schilderij van een auto en specifiek van een gele kever komt in een set van 3. Je krijgt dus drie schilderijen voor de prijs van één. Deze schilderijen zijn perfect op elkaar afgestemd en maken dus ook een prachtig drieluik. Zeker boven een grote bank of hoekbank is dit ideaal: drie schilderijen geven meer body aan een woonkamer of wand. De kleuren van dit schilderij van de auto zijn zoals het een gele kever betaamt vrolijk en kleurrijk. En zoals op de afbeeldingen te zien is, zijn deze schilderijen geschikt voor vele soorten kleuren muren. Bekijk al onze schilderijen op de webshop of ga langs in één van onze woonwinkels.
Wat klanten van ons vinden
Anderen bekeken ook
Anderen bekeken naast Schilderij auto set van 3 ook:
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven en Rotterdam zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Wij doen standaard aan stoeplevering. Dat betekent dat wij op de stoep van een (portiek)woning of appartementencomplex leveren. Voor een meerprijs van 60 euro kun je jouw meubels over de drempel van jouw voordeur laten plaatsen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier tot een halfuur van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.