7 woonwinkels in Nederland! Zoek jouw winkel
0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Hoofdkussen Robur

Adviesprijs 29,95 19.95,- 34%
In het echt bekijken? Bel en vraag of hij in de winkel staat.
Productomschrijving
Het robur hoofdkussen is gemaakt van 100 procent katoen en heeft veel veerkracht. Dat zorgt ervoor dat je iedere nacht met de best mogelijke ondersteuning slaapt. Dit kussen van 60 bij 70 cm is volledig wasbaar en kan dus jaren mee. Daarnaast is het een anti-allergisch kussen. Dus of je nou last hebt van huisstofmijt, hooikoorts of iets anders: de gevolgen van allergieën tijdens het slapen worden verkleind door het robur kussen. Daarnaast heeft het kussen ook een ritssluiting, dus je kussenovertrek blijft altijd perfect zitten. Bekijk onze collectie ook in één van onze woonwinkels.
Wat klanten van ons vinden
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Sittard-Geleen en Utrecht zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Wij doen standaard aan stoeplevering. Dat betekent dat wij op de stoep van een (portiek)woning of appartementencomplex leveren. Voor een meerprijs van 60 euro kun je jouw meubels over de drempel van jouw voordeur laten plaatsen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier tot een halfuur van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.