7 woonwinkels in Nederland! Zoek jouw winkel
0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Hoofdkussen Neck Support Visco

Adviesprijs 59,- 35,- 41%
Te zien in 1 van onze 7 winkels.
Productomschrijving
Het hoofdkussen Neck Support Visco bestaat uit twee bollingen die voor een goede nekondersteuning zorgen. Dit kussen is 14 en 12 centimeter hoogte. Het wordt vooral aangeboden voor mensen met bijvoorbeeld een nekhernia en mensen die graag op een hoog kussen liggen. Het ondersteunt de spieren en helpt mogelijke oorzaken van pijn weg te nemen. Het zorgt voor extra comfort door de natuurlijke ronding van de rugwervel tijdens de nachtrust te behouden door jouw lichaam te ondersteunen. Over het algemeen is dit kussen de perfecte keuze voor degenen die van een hoog kussen houden. In onze webshop, maar ook onze woonwinkels bekijk je al onze hoofdkussens.
Specificaties
Fysieke kenmerken
Lengte 60 cm
Breedte 40 cm
Hoogte 16 cm
Wat klanten van ons vinden
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Sittard-Geleen en Utrecht zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Wij doen standaard aan stoeplevering. Dat betekent dat wij op de stoep van een (portiek)woning of appartementencomplex leveren. Voor een meerprijs van 60 euro kun je jouw meubels over de drempel van jouw voordeur laten plaatsen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier tot een halfuur van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.