0
kom langs in één van onze woonwinkels!
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Bezorging voor 29,95

Eetkamerbank Nana

195
  • Stof HL - HL_Grijs_Stof

Productomschrijving

Eetkamerbank Nana is een subtiele, maar comfortabele bank voor aan de eettafel. De serie Nana is uitgevoerd met stiksels in de zitting en leverbaar in stof. De kleur grijs gaat bij alle eettafels, van licht hout, tot donker en zelfs wit. Omdat het zo’n neutrale kleur is, hoef je je geen zorgen te maken dat jouw eetkamer een drukke bedoeling wordt. Je kunt ervoor kiezen twee eetkamerbanken aan een eettafel te zetten, of de eetkamerbank te combineren met twee of drie eetkamerstoelen. Bekijk ook de bijpassende eetkamerbank en de eetkamerstoelen van de serie Nana.

Specificaties

Fysieke kenmerken
Breedte
: 46 cm
Zitdiepte
: 46 cm
Diepte
: 46 cm
Zithoogte
: 47 cm
Lengte
: 140 cm
Hoogte
: 47 cm
In Showroom
: Ja, in Amsterdam en Den Haag

Uit dezelfde serie

Hieronder vind je producten die uit dezelfde serie zijn als de Eetkamerbank Nana.

Alternatieven

Alternatieve producten voor de Eetkamerbank Nana vind je hieronder.

Bezorgservice

Naast de mogelijkheid om jouw meubels gratis op te halen in onze showrooms in Amsterdam, Den Haag en Tilburg, kun je jouw meubels ook thuis laten bezorgen. Voor een vergoeding van 29,95 bezorgen wij alle meubels die je hebt besteld in één keer. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een mogelijke bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Je krijgt een track-en-trace code of wordt een halfuur van tevoren gebeld, zodat je niet de hele dag vrij hoeft te houden. Als je de meubels door WOONENZO laat bezorgen, kun je een deel aanbetalen en het restantbedrag bij de bezorgers zowel pinnen als contant betalen. 

LET OP! Wij bezorgen door heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden. Helaas bezorgen wij niet buiten Nederland.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren.

Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.