7 woonwinkels in Nederland! Zoek jouw winkel
0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Hocker Genova

269,-
In het echt bekijken? Bel en vraag of hij in de winkel staat.
Productomschrijving
Deze mooie, chique en subtiele hocker is een mooie toevoeging op jouw zithoek. Je kunt deze namelijk makkelijk plaatsen en verplaatsen naast jouw bank of fauteuil. Maar kan ook goed gebruikt worden als decoratie in een andere ruimte. Door de stoffen uitvoering oogt deze hocker knus en huiselijk. En oogt jouw woonkamer daardoor ook meteen 'warmer'. Daarnaast zorgt een stoffen uitvoering natuurlijk ook voor zitcomfort, omdat je op deze manier lekker zacht zit. Een grijze hocker is makkelijk te combineren met veel verschillende kleuren banken en woonstijlen. In onze woonwinkels is hocker Genova ook te bestellen in andere materialen en kleuren.
Wat klanten van ons vinden
Anderen bekeken ook
Anderen bekeken naast Hocker Genova ook:
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Sittard-Geleen en Utrecht zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Wij doen standaard aan stoeplevering. Dat betekent dat wij op de stoep van een (portiek)woning of appartementencomplex leveren. Voor een meerprijs van 60 euro kun je jouw meubels over de drempel van jouw voordeur laten plaatsen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier tot een halfuur van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.