7 woonwinkels in Nederland! Zoek jouw winkel
0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Hocker Carlo (64x64 cm)

Niet meer leverbaar!

Helaas is dit product met pensioen. Gelukkig staan er nog genoeg andere producten te trappelen om opgenomen te worden in jouw huis!

Productomschrijving
Hocker Carlo is verkrijgbaar in diverse materialen, van lederlook tot stof, suède en velvet. Zo kun jij de poef helemaal naar jouw wens en behoefte bestellen. Bij een modern en stoer interieur kies je voor lederlook, maar voor een romantische hocker ga je natuurlijk voor velvet of suède. Zoek je liever iets neutralers, dat makkelijk bij de rest van je meubels past, dan ga je voor stof. Uitgevoerd met chromen pootjes, zorgt deze hocker ervoor dat jouw interieur sowieso een wat stoerdere uitstraling krijgt. Bekijk nu alle hoekbanken om jouw zithoek compleet te maken.
Specificaties
Fysieke kenmerken
Lengte 64 cm
Breedte 64 cm
Hoogte 40 cm
Gewicht 18 kg
Wat klanten van ons vinden
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Sittard-Geleen en Utrecht zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Wij doen standaard aan stoeplevering. Dat betekent dat wij op de stoep van een (portiek)woning of appartementencomplex leveren. Voor een meerprijs van 60 euro kun je jouw meubels over de drempel van jouw voordeur laten plaatsen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier tot een halfuur van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.