7 woonwinkels in Nederland! Zoek jouw winkel
0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Schilderij bloesem (60x80)

Adviesprijs 84,95 69,- 19%
In het echt bekijken? Bel en vraag of hij in de winkel staat.
Productomschrijving
Dit super vrolijke, lieflijke schilderij van bloesem wil je toch aan de muur hebben hangen? In combinatie met de omgeving van de bloesem, is dit een heel romantische setting. Dit schilderij van bloesem is zo zoet, dat je er niet naar kunt kijken zonder blij te worden! Door de vrolijke kleur is dit een heel geschikt schilderij voor in een kinderkamer, maar natuurlijk ook in je eigen slaapkamer, hal, gang of woonkamer is dit een echte eyecatcher. Shop nu snel bij WOONENZO. En als je dan toch bezig bent: we hebben onze gehele collectie lampen uitgebreid. Neem vooral een kijkje!
Wat klanten van ons vinden
Anderen bekeken ook
Anderen bekeken naast Schilderij bloesem (60x80) ook:
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Sittard-Geleen en Utrecht zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Wij doen standaard aan stoeplevering. Dat betekent dat wij op de stoep van een (portiek)woning of appartementencomplex leveren. Voor een meerprijs van 60 euro kun je jouw meubels over de drempel van jouw voordeur laten plaatsen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier tot een halfuur van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.