7 woonwinkels in Nederland! Zoek jouw winkel
0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Schilderij bloem (60x80)

Niet meer leverbaar!

Helaas is dit product met pensioen. Gelukkig staan er nog genoeg andere producten te trappelen om opgenomen te worden in jouw huis!

Alternatieven
Alternatieve producten voor de Schilderij bloem (60x80) vind je hieronder.
Productomschrijving
Dit schilderij in blauw- en paarstinten van een bloem is subtiel, maar erg chic. En komt inclusief een zwarte lijst, zodat je in één keer klaar bent met de aanschaf van jouw muurdecoratie. Door de grote witruimte oogt dit schilderij heel rustig. Dit schilderij met de bloem is prachtig te combineren met andere schilderijen met bloemen. Zoals een schilderij uit onze collectie, met dezelfde blauwtinten. Shop deze en andere schilderijen nu snel op de WOONENZO webshop of ga langs in één van onze woonwinkels.
Wat klanten van ons vinden
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Sittard-Geleen en Utrecht zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Wij doen standaard aan stoeplevering. Dat betekent dat wij op de stoep van een (portiek)woning of appartementencomplex leveren. Voor een meerprijs van 60 euro kun je jouw meubels over de drempel van jouw voordeur laten plaatsen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier tot een halfuur van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.