0
klik hier voor videoshoppen!
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Bezorging voor 29,95

Bed met lades Helio

295,-
  • Spaanplaat - IDZ_Mat_Wit - 160 x 200 cm
Productomschrijving
Het bed met lades Helio heeft zoals de naam al zegt lades onder het bed. Daardoor is er extra opbergruimte gecreëerd. De ruimte onder een bed is een ruimte die je normaal niet benut, dus dit is een mooie extra! Hier kun je bijvoorbeeld ondergoed in opbergen of seizoensgebonden kleding. Extra opbergruimte is natuurlijk nooit mis! Het is daarnaast ook eens een bed van 160 cm, dus de opbergruimte is groot genoeg. Het bed met lades Helio is daarnaast een bed dat in alle interieurs past, door de strakke en subtiele vormgeving en het rustige kleurgebruik. Het bed is uitgevoerd in de kleur wit met grijs eiken en het hoofdbord is uitgevoerd met led verlichting. Let op, dit bed met lades komt exclusief lattenbodem en matras. Bekijk ook eens de complete slaapkamer Helio.
Specificaties
Fysieke kenmerken
Lengte
: 207 cm
Hoogte
: 36 cm
Breedte
: 169 cm
In Showroom
: Ja, in Tilburg, Amsterdam en Den Haag
Bezorgservice

Naast de mogelijkheid om jouw meubels gratis op te halen in onze showrooms in Amsterdam, Den Haag en Tilburg, kun je jouw meubels ook thuis laten bezorgen. Voor een vergoeding van 29,95 bezorgen wij alle meubels die je hebt besteld in één keer. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een mogelijke bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Je krijgt een track-en-trace code of wordt een halfuur van tevoren gebeld, zodat je niet de hele dag vrij hoeft te houden. Als je de meubels door WOONENZO laat bezorgen, kun je een deel aanbetalen en het restantbedrag bij de bezorgers zowel pinnen als contant betalen. 

LET OP! Wij bezorgen door heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden. Helaas bezorgen wij niet buiten Nederland.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren.

Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.