0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Sierkussen kelim rood turquoise

Niet meer leverbaar!

Helaas is dit product met pensioen. Gelukkig staan er nog genoeg andere producten te trappelen om opgenomen te worden in jouw huis!

Productomschrijving
Houd je van een Perzische sfeer, dan is dit sierkussen echt iets voor jou. Met een sierkussen met kelim patroon in jouw zithoek, oogt jouw interieur namelijk meteen heel Oosters. Zeker in combinatie met meerdere kelim sierkussens. Dit kussen bestaat uit verschillende opvallende kleuren, zoals blauw, rood en turquoise. In onze collectie vind je ook kelim sierkussens in rood, lila en paars. Shop alle kelim sierkussens makkelijk en snel in de webshop. Heb je advies nodig of wil je eens inspiratie opdoen? Kom dan zeker eens langs in onze volledig ingerichte woonwinkels.
Wat klanten van ons vinden
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven en Rotterdam zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Wij doen standaard aan stoeplevering. Dat betekent dat wij op de stoep van een (portiek)woning of appartementencomplex leveren. Voor een meerprijs van 60 euro kun je jouw meubels over de drempel van jouw voordeur laten plaatsen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier tot een halfuur van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.