0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Snelle levering

Dressoir Flair

640,-
  • Spaanplaat - mxf_Mumbai - 220 x 50 cm
Productomschrijving
Het dressoir Flair is een mooi en industrieel dressoir. Dit chique en robuuste dressoir is uitgevoerd in een mooie warme houtstructuur waardoor het natuurlijk oogt. Het dressoir is inclusief soft close ladegeleiders zodat de lades makkelijk en subtiel sluiten, zonder slijtagesporen na te laten. Wat ook erg handig is en een groot voordeel, is dat de kast gemonteerd bij je thuis wordt geleverd. Geen moeite meer doen om een handleiding te lezen. Nee, kopen en klaar! Dressoir Flair is ook leverbaar in een grotere maat van 220 cm, voor een meerprijs van €50,-. In de serie Flair zijn ook een complete woonkamer en alle meubels daarvan los verkrijgbaar.
Specificaties
Fysieke kenmerken
In Showroom
: Ja (Amsterdam)
Hoogte
: 80 cm
Diepte
: 50 cm
Breedte
: 181 cm
Uit dezelfde serie
Hieronder vind je producten die uit dezelfde serie zijn als de Dressoir Flair .
Alternatieven
Alternatieve producten voor de Dressoir Flair vind je hieronder.
Bezorgservice

Je kunt de door jou bestelde meubels gratis ophalen in één van onze woonwinkels in Amsterdam, Den Haag en Eindhoven. Geef dit altijd van te voren aan om teleurstelling te voorkomen. Jouw bestelling moet namelijk eerst van het distributiecentrum geleverd worden bij jouw gewenste woonwinkel. Je kunt jouw meubels voor een meerprijs ook thuis laten bezorgen. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum of je krijgt een email waarbij je zelf kunt aangeven wanneer je het geleverd wilt krijgen. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Je krijgt de avond voor levering een bericht met een tijdsindicatie van 3 uur, zo hoef je niet de hele dag vrij te houden.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren.

Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.