0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3
Productomschrijving
De iProteqt hoekbank is zoals de naam al zegt: geschikt voor jouw hoekbank. Zo gaat je meubel langer mee en kun je er jaren van genieten. Wat je als eerste moet doen bij de levering van de meubels: voor ingebruikname eenmalig behandelen met deze textiel beschermer. Jouw meubelstof is dan beschermd tegen substanties op basis van olie, water en vet. Indien er toch vlekken in het textiel ontstaan, kun je deze gemakkelijk verwijderen met de meegeleverde textiel reiniger. Wanneer er onverwacht een blijvende vlek ontstaat, kun je een beroep doen op de professionele service van iProteqt.

Deze set maakt onderdeel uit van van het iProteqt Service programma. Dit is een verzekering voor 3 jaar, inclusief vlekkenservice of constructieservice aan huis. Inhoud: 2 keer 500 ml Textiel beschermer en 500 ml Textiel Reiniger.

Let op: om gebruik te maken van de drie jaar servicegarantie dien je deze iProteqt set samen te kopen met de hoekbank.
Specificaties
Fysieke kenmerken
Inhoud
: 2 x 500 ml textiel beschermer + 500 ml textiel reiniger
Woonwinkels

Wil je de meubels liever een keer met eigen ogen bekijken, dan kan dat natuurlijk. Ga daarvoor langs bij een WOONENZO woonwinkels. Met vestigingen in Amsterdam, Den Haag en Eindhoven zit er altijd wel eentje in de buurt van jou. In onze volledig ingerichte en gedecoreerde meubelzaken zijn altijd medewerkers met een expertise in interieur aanwezig die jou verder kunnen helpen.

Bezorgservice

Je kunt jouw meubels gratis thuis laten bezorgen door onze bezorgservice. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Je wordt een kwartier van tevoren gebeld.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren. Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.