0
klik hier voor videoshoppen!
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Bezorging voor 29,95

Fauteuil Monro

249,-

Productomschrijving

Deze fauteuil is verkrijgbaar in vele materialen. Zoals in stof, velvet en lederlook. Op die manier kun je dus alle kanten en alle stijlen uit met de fauteuil Monro. Daarnaast is de fauteuil beschikbaar in praktisch alle kleuren. Zo past deze stoel in een licht, donker en een kleurrijk interieur. Ga voor een pastel variant, voor een wat donkere of juist romantischere kleur en kleed jouw inrichting aan met deze mooie fauteuil. De stoel is uitgevoerd met houten poten. In combinatie met een stoffen of velvet zitting kun je er dus een landelijke fauteuil van maken. In combinatie met lederlook maak je van deze fauteuil een heel modern item. Bekijk ook eens onze collectie hockers. Plaats deze voor jouw fauteuil en creëer op die manier zelf een voetensteun, voor het ultieme relaxcomfort.

Specificaties

Fysieke kenmerken
Diepte
: 80 cm
Breedte
: 77 cm
Gewicht
: 50 kg
Hoogte
: 84 cm

Bezorgservice

Naast de mogelijkheid om jouw meubels gratis op te halen in onze showrooms in Amsterdam, Den Haag en Tilburg, kun je jouw meubels ook thuis laten bezorgen. Voor een vergoeding van 29,95 bezorgen wij alle meubels die je hebt besteld in één keer. Er wordt van tevoren een telefonische afspraak gemaakt voor een mogelijke bezorgdatum. We bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Je krijgt een track-en-trace code of wordt een halfuur van tevoren gebeld, zodat je niet de hele dag vrij hoeft te houden. Als je de meubels door WOONENZO laat bezorgen, kun je een deel aanbetalen en het restantbedrag bij de bezorgers zowel pinnen als contant betalen. 

LET OP! Wij bezorgen door heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden. Helaas bezorgen wij niet buiten Nederland.

Garantie

Bij WOONENZO geldt twee jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product en we laten ermee zien dat we achter onze producten staan. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt te zijn, dan is het enige wat wij vragen de kassabon en de gelegenheid om het product te inspecteren.

Voor meer informatie over garantie ga naar de pagina: garantie en reclamatie.