7 woonwinkels in Nederland! Zoek jouw winkel
0
Menu ×
  • checkbox woonenzo
    Klanten geven ons een 8,3

Bezorgservice - gratis door Nederland en Belgie

Heb jij meubels besteld bij WOONENZO? Dan heb je geluk! Wij bezorgen namelijk geheel gratis door heel Nederland en België. Wij bezorgen helaas niet op de Waddeneilanden. Onze bezorgdienst is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 18.00 uur. Ook zelf ophalen kan gratis bij één van onze woonwinkels na het plaatsen van een webshopbestelling. De winkel informeert je wanneer je de bestelling kunt ophalen.

 

Heb jij een product besteld dat op voorraad is en kies je voor stoepbezorging (levering op de stoep voor de (portiek)woning of het appartementencomplex), dan wordt jouw bestelling binnen 10 dagen bezorgd op een met jou afgesproken dag. Wij nemen hiervoor per mail contact met je op. 

Kies jij voor drempellevering, dan leveren wij de producten binnen 14 dagen. Deze extra service kost €60, maar dan worden al jouw meubels wél over de drempel van de voordeur gezet. Hierbij plaatsen wij de meubels niet in een ruimte in de woning. Wanneer de bezorgafspraak is gemaakt (dit gebeurt per mail) en bevestigd dan is het niet mogelijk om deze kosteloos te annuleren of te wijzigen. Wij zijn genoodzaakt een bedrag van €60,- in rekening te brengen.

 

Kies je voor drempellevering en passen de meubels niet door de gang, hal of deur van het appartementencomplex of de portiekwoning, dan kunnen wij de items weer mee terug nemen, helaas kost dit wel €60. Je kunt de meubels ook zelf terugbrengen naar ons distributiecentrum in Tilburg Dit is gratis. Het is van belang van tevoren de ruimtes goed op te meten om zo teleurstelling te voorkomen. WOONENZO kan niet aansprakelijk worden gehouden mocht het meubel niet door de gang, hal of deur passen. Het is ook mogelijk contact op te nemen met de klantenservice voor de afmetingen van de pakketten.

 

Meer informatie en voorbeelden van drempellevering vind je hier.


1. Bezorgen

1. Wij leveren standaard tot de stoep van de (portiek)woning of het appartementencomplex.

2. Kies jij voor drempellevering en woon je in een appartementcomplex dan zullen de bezorgers de producten leveren tot en met de vierde etage via de trap. Is er een lift aanwezig dan leveren de bezorgers op iedere etage. 

3. Bij drempellevering plaatsen wij de meubels over de eerste drempel van de voordeur. Hierbij leveren wij helaas niet in een ruimte ín de woning.

4. Treft de bezorger niemand thuis aan dan worden de producten retour gezonden. De kosten hiervoor zijn €60,-. Daarna kan er weer een bezorgafspraak worden gemaakt. Dit bedrag dient bij bezorging per iDeal-verzoek of contant betaald te worden.

5. Wanneer er al een bezorgafspraak is gemaakt, is het enkel mogelijk de bezorgafspraak te verzetten tot 3 werkdagen voor de bezorgdag.


2. Levertijd 

1. Wanneer het product op voorraad is leveren wij binnen 10 werkdagen. In andere gevallen zal de levertijd vermeld worden bij het product. De levertijd varieert van 2 tot 4 weken, tot 10 tot 12 weken. In de genoemde levertijd ontvangen wij de bestelling van de leverancier. De bestelling zal hierna gratis thuisbezorgd worden. 

2. Bij overschrijding van de levertijd wordt WOONENZO een nadere termijn gegund om alsnog te leveren. Deze termijn is maximaal een maand. 

3. Bij overschrijding van deze nadere termijn heeft de consument het recht de overeenkomst te ontbinden.

4. Je kunt jouw product een maand kosteloos opstallen in ons distributiecentrum. Na die periode zijn er kosten aan de opstal verbonden van €80 per maand. 

5. Omdat wij werken met derden kunnen wij niet volledig garanderen dat alle producten op tijd geproduceerd of geleverd kunnen worden. Dit is voor ons een overmachtsituatie. Geen of latere levering wordt niet gecompenseerd met een schadevergoeding. Ook immateriële schade vergoeden wij niet.


3.1 Ophalen in ons distributiecentrum

Je kunt jouw producten ook ophalen in ons distributiecentrum aan de kapitein Rondairestraat 17 in Tilburg. Hiervoor dien je een dag voordat je jouw items wil komen ophalen, vóór 15.00 uur telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zonder afspraak kunnen wij niet garanderen dat jouw meubels voor je klaarstaan en direct mee te nemen zijn. Wanneer het product op voorraad is, maar de bezorging wat oploopt in tijd, kan het bijvoorbeeld handig zijn om jouw meubels zelf op te komen halen. Zo weet je dat je jouw item direct in huis hebt.

 

3.2 Ophalen in onze woonwinkels

Je kunt jouw producten ook ophalen in onze woonwinkels. De meubels worden dan zo snel mogelijk geleverd in de betreffende showroom. Je wordt gebeld zodra de meubels hier binnen zijn. Nadat de meubels geleverd zijn in de winkel, heb je een week de tijd deze op te halen. Heb je de meubels langere tijd nog niet nodig? Dan kun je deze één maand op laten slaan in ons magazijn. Na deze tijd worden opslagkosten van €80 per maand in rekening gebracht.


4. Annuleren

Als je annuleert nadat je in kennis bent gesteld van de definitieve datum van aflevering, dan betaal je 60 euro annuleringskosten tot twee dagen voor deze bezorgdatum. Wanneer er eenmaal is geleverd, kun je niet meer annuleren. De hele overeenkomst is dan al uitgevoerd. 


5. Zelf monteren

Je dient het meubel (indien nodig) zelf te monteren. Al onze pakketten bevatten een handleiding. Bij banken en hoekbanken dien je zelf de poten onder de bank te monteren. Ook dit werkt eenvoudig. Binnen tien minuten na levering kun je genieten van jouw nieuwe bank!